Alpinism, Micii Cercetasi, Pestera, Tabara, Tabere cu Suflet, Vara

Micii Cercetasi – La Catarat

TabereCuSuflet0063Astazi aventurile au continuat in Tabara Micii Cercetasi! Copiii s-au catarat pe stanca, apoi si-au infrant emotiile si au coborat in rapel!

Astazi a fost ziua micilor Alpinisti in Tabara Micii Cercetasi!:)
Dupa inviorarea de dimineata, ne-am echipat cu hamuri si am plecat spre Traseul Tabere cu Suflet de la faleza de catarat de la Vararia Mica. Traseul este inalt de 30 m, iar copiii l-au urcat cu totii, in mansa, fiecare pana unde a putut! A avut loc si un concurs care a contat pentru Cupa Tabere cu Suflet la Escalada!

Dupa amiaza am mers la un alt perete mai mic si am coborat in rapel Traseul Piticilor. Inaltimea a fost de doar 5 m, insa suficienta pentru a-i ajuta pe copii sa invete tehnica de coborare in rapel cu Grigri.

Seara, parintele Amborzie de la manastire ne-a invitat sa vedem niste moaste rare, apoi am mers in sala de jocuri si ne-am jucat Dixit!

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

1 thought on “Micii Cercetasi – La Catarat”