Caiac, Ciclism, Snagov, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

Weekend Activ pe Biciclete si in Caiace

Vacanta de Vara s-a incheiat, activitatile Tabere cu Suflet continua insa:) Cu o zi inainte de inceperea Scolii ne-am luat bicicletele si am redeschis programul Weekend Activ! Am pedalat prin Padurea Snagov, apoi ne-am suit in caiace si ne-am plimbat prin Rezervatia de Nuferi!

Am avut parte de o vreme numai buna, nici prea cald, nici prea racoare, iar ploaia ne-a ocolit:)
Grupul a fost format din 20 de persoane, copii si adulti, iar atmosfera a fost cat se poate de placuta! Iesirea a inceput cu tura de bicicleta, in care am pedalat13 km pe aleile din Padurea Snagov si printre viile de la Casa Vlasia. Apoi ne-am suit in caiace si am vaslit 3 km pana la lac. Pe canalul pe care am mers am vazut rate salbatice, precum si o multime nuferi albi, galbeni sau roz!
A fost o iesire minunata, pe care abia asteptam sa o repetam:)

Weekendurile Activ continua cu o iesire la mare, la Scufundari. Mai multe detalii

Iata pozele de la Snagov:

 

Foto: Tabere cu Suflet

 

2 thoughts on “Weekend Activ pe Biciclete si in Caiace”

Leave a comment