Cozia, Drumetie, Inot, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

In Muntii Coziei

TabereCuSuflet252Ne-am luat la revedere de la luna septembrie cu un Weekend Activ plin de amintiri frumoase, in  care am facut drumetii, am vizitat biserici si ne-am balacit in apele termale:)

In prima zi a weekendului am profitat de vremea placuta si am facut o drumetie minunata in M-tii Cozia, in care am vizitat doua Manastiri deosebit de frumoase: Manastirea Turnu si Manastirea Stanisoara! Am aflat povestile celor patru sfinti care au trait in aceasta zona, am vazut pesterile in care s-au nevoit si le-am urmat pasii pe drumul dintre cele doua manastiri. Sus, aproape de Muntele Singuratic, ne-am intalnit cu Dudu, Adina, Dimitrie, Ana si Ionut!
La intoarcere am vizitat Castrul roman de la Arutela si am aflat despre fortificatiile romane de pe malul Oltului.

Dupa o zi atat de lunga, a urmat una mai relaxanta:) Duminica am mers la Aqua Parc si ne-am balacit ore intregi in apele termale! Cum a doua zi aveam scoala, ne-am luat cu greu la revedere si am plecat spre casa. Pe drum am mai facut o pauza la Schitul Fedelesoiu, vechi lacas de cult construit cu pietre dintr-un castru roman aflat in apropiere. Parintele paroh ne-a intampinat cu multa caldura si ne-a impartasit povestea schitului, apoi Dimitrie, care este ajutorul parintelui la slujbe, ne-a aratat Casa Domneasca!

Iata pozele din acest weekend minunat:

Weekendurile Active Tabere cu Suflet continua cu o iesire cu bicicletele la Tusnad!

Foto: Cristian Trandafir, Tabere cu Suflet

 

2 thoughts on “In Muntii Coziei”

Leave a comment