Predeal, Tabara, Tabara Vacantei, Tabere cu Suflet, WeCare, Zambet pentru toti Copiii

WeCare pentru Cristi

CaritateCristi este un baiat de 8 ani care, nemaiputand veni in Tabara Vacantei, a fost ajutat prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii!

Cristi si George sunt doi frati din Constanta care fusesera inscrisi in Tabara Vacantei din 1-6 februarie, de la Predeal. George mai fusese in tabere cu noi, Cristi insa nu.
In Tabara Vacantei, locurile s-au epuizat inca din luna octombrie. Iata ca la inceputul lunii decembrie, mama baietilor ne-a trimis un mesaj in care ne-a spus ca, din pacate “cel mic adică Cristian nu mai poate merge in tabără”, fara sa dea vreun motiv explicativ.

Esenta programelor WeCare este sa ajutam, dupa puterile noastre, pe toti cei care ne cer ajutorul! Asa ca am facut abstractie si nu ne-am prevalat de faptul ca avansul este nerambursabil si am cautat inlocuitor poentru Cristi. Cum pentru aceasta tabara este deja facuta o lista de asteptare, nu a durat mult si am gasit un alt copil care isi dorea sa vina in locul sau. Ne bucuram ca am reusit sa returnam avansul si speram sa il avem ca oaspete pe Cristi intr-o tabara viitoare:)

Foto: WeCare Tabere cu Suflet

Leave a comment