Ciclism, Ivanovo, Tabere cu Suflet, Vara, Weekend Activ

Cu bicicletele prin Valea Lomului

TabereCuSuflet459Weekendul acesta am avut parte de doua zile minunate:) Mai intai ne-am plimbat cu calutii pe plaiuri musecelene, apoi ne-am suit pe biciclete si am facut o frumoasa excursie la Pestera Orlova Chuka si la Manastirile rupestre din Valea Lomului!

Prima oprire a fost la pestera Orlova Chuka, a doua ca marime din Bulgaria! Dupa ce am admirat Canionul Lomului Negru, am intrat in pestera unde ghidul bulgar ne-a povestit o multime de lucruri interesante, ne-a aratat capete de dinozauri si alte formatiuni deosebite, iar la final ne-a cantat Champs Elysees si alte slagare, cu voce si la muzicuta:)

In partea a doua a excursiei am vizitat biserica rupestra monument UNESCO de la Ivanovo, apoi ne-am urcat pe bicicleta si am plecat sa exploram celelalte biserici rupestre sapate in malul inalt al canionului! Am urcat la Biserica Belbelnitsata, apoi am vizitat Biserica Sf.Arhanghel Mihail, Baptisteriul, Biserica Gospodev Dol  si Biserica Sf.Teodora.

Iata pozele din aceasta frumoasa excursie:

Foto: Tabere cu Suflet

 

1 thought on “Cu bicicletele prin Valea Lomului”

Leave a comment