Campulung, Echitatie, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

Weekend Activ Calare!

TabereCuSuflet227Weekendul acesta am avut parte de o excursie deosebita in zona Muscelului! Ne-am plimbat pe caluti, o zi intreaga,   pe poteci de munte, pe dealuri si prin paduri, iar la pranz am mancat la o stana traditionala. Am vazut locurile unde s-au luptat trupele romane in timpul Primului Razboi Mondial,  iar la final am vizitat Biserica rupestra Namaiesti!

Natura din jurul orasului Campulung este farmecatoare, iar zona este plina de istorie! Dealurile semete si vaile ascunse la picioarele muntilor Iezer si Fagaras au fost martoare tacute ale luptelor aprige din timpul primului razboi mondial, cand grupul de armate Namaiesti, sub comanda generalului Razu, a tinut piept unei armate mult mai puternice si mai bine echipate, conduse de generalul von Morgen. Si astazi se mai vad cicatrici adanci pe fata muntelui, transee lungi de km si cazemate ascunse in padure. Tot aici, sub un deal abrupt, se afla o biserica sculptata in piatra, care ascunde o icoana facatoare de minuni si despre care se zice ca a fost adapost Sfantului Apostol Andrei.

Cel mai placut mod de a descoperi toate aceste locuri este pe caluti:) Drumul prin padure si pe culmile inierbate este cum nu se poate mai frumos, iar diferenta de nivel de parcurs este destul de mare! Sambata am parcurs un traseu de 13 km, cu o diferenta de nivel de 400 m. Am calarit mai multe ore, la pas, la trap si la galop:) La pranz ne-am oprit la o stana pentru o binemeritata pauza, unde am fost asteptati pentru un pranz traditional.

Iata un scurt film si cateva poze de la plimbarea cu calutii:

Foto: Cristian Trandafir, Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Weekend Activ Calare!”

Leave a comment