Alpinism, Competitie, Sinaia, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

Weekend Activ la Catarat

TabereCuSuflet027Weekendul acesta am profitat de vremea frumoasa si am fost la munte, la catarat! A fost o zi minunata, in care ne-am bucurat de spectacolul toamnei, am ascultat Povesti, iar la final am facut o scurta drumetie in care am cautat Comoara Spiridusilor:)

Dupa un drum nu foarte lung cu microbuzul, am ajuns la Sinaia, la Stanca Sf.Ana. Desi soarele se mijise de ceva vreme de dupa creste, era destul de frig. Nu ne-am descurajat insa, ne-am echipat si am plecat spre faleza de catarat. Pe drum am vazut Pestera Sf.Ana, am aflat povestea locului si a Castelului Peles, care se zarea in vale.

Cand am inceput sa ne cataram, soarele incalzise bine stanca alba de calcar ce actiona ca un creuzet, concentrand razele spre baza falezei. Cei sapte copii care au participat au dat dovada de multa indemanare si curaj, trei dintre ei reusind sa urce pana sus! A avut loc si un concurs ce a contat pentru Cupa Tabere cu Suflet, ale carui rezultate le puteti vedea aici.

Dupa ce am coborat de pe stanca am mancat, apoi am invatat sa ne orientam cu busola si am plecat intr-o drumetie de mai bine de o ora, la capatul careia am gasit Comoara Spiridusilor! 🙂

In urmatorul Weekend Activ vom merge cu Bicicleta si Caiacul in Rezervatia de Nuferi de la Snagov. Mai multe detalii

Iata Impresiile copiilor de la iesirea la catarat, precum si cateva poze:

Foto: Tabere cu Suflet

 

 

2 thoughts on “Weekend Activ la Catarat”

Leave a comment