Bucuresti, Ciclism, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

Cu bicicletele prin Ceata

TabereCuSuflet0006Weekendul acesta, pe o vreme de toamna tarzie, am pedalat in jurul Lacului Morii, in ultima iesire cu bicicletele din acest an! Urmeaza Taberele de Schi si Weekendurile Active pe partie🙂

Duminica prognoza ne spunea ca vom avea soare si 10 grade la pranz, asa ca nu am stat mult pe ganduri, ne-am luat bicicletele si am urcat digul din jurul Lacului Morii. Probabil ca a fost soare si cald, insa undeva mai sus, deasupra stratului gros de ceata, caci la nivelul lacului au fost in jur de 0 grade si nu se vedea mai mult de cativa metri! Este un fenomen des intalinit toamna, cand apar ceata datorita inversiuni termice puternice.

Din cauza frigului nu am mai ajuns la Manastirea Crangasi, insa am facut o plimbare frumoasa in jurul lacului, in care am vizitat si Insula Ingerilor si am vazut lisite, rate si alte pasari de apa:) Nu a fost usor insa, iar participantii merita toate felicitarile! In mod special copiii, care, ajunsi la capatul traseului, nu vroiau sa se intoarca si doreau sa continue:)

Pana la primvara, Weekendurile Active pe 2 roti iau o scurta pauza. Pana atunci va asteptam in Taberele de Schi si Snowboard sau in Weekendurile Active pe partie!


Foto: Tabere cu Suflet

1 thought on “Cu bicicletele prin Ceata”

Leave a comment