Ciclism, Comana, Tabere cu Suflet, Toamna, Weekend Activ

Cu bicicletele prin 3 Paduri!

TabereCuSuflet0091Sambata am profitat de vremea frumoasa si am plecat cu bicicletele, sa cutreieram mai multe paduri din Campia Dunarii!

Planul initial era sa mergem la Argedava, insa cum toti participantii mai fusesera, am decis sa vizitam o zona noua:) Am ales Comana, caci in sudul Parcului Natural se gasesc mai multe paduri interesante, ce coboara spre sud, pana la terasa Dunarii. Asa am deschis o noua Tura Velo in zona Comana!

Dupa o scurta incalzire, caci de dimineata era cam racoare, ne-am intalnit cu un domn care pazea un card de capre, din care se remarca un tap urias. Ne-a spus ca sunt caprele lui si ca tapul a fost cumparat din Cipru, apoi ne-a aratat drumul prin padure:)

Traseul incepe prin Padurea Ciompu – o padure intinsa, plina de vestigii moderne, caci aici se afla o gara de pe vremea regelui, acum parasita, precum si o pista de incercari pentru tancuri!
Dupa o pana si mai bine de 11 km am iesit din padure, la sud de satul Vlad Tepes.

A urmat Padurea Valea Hotilor, renumita pentru Bujorii salbatici care cresc pe colnicele sale. Aici am avit parte de peisaje de vis, caci lumina calda de toamna parea ca presare aur peste coroanele copacilor!
La iesirea din padure, pe malul unui lac, am vazut prima cale ferata din Romania, despre care se spune ca a fost construita de Regele Carol I pentru a o aduce la Bucuresti pe viitoarea sa sotie, Regina Elisabeta!

La final, cand soarele statea sa apuna, am pedalat Padurea Comana, apoi am ajuns la masina, obositi dar cu ochii plini de lumina:)
A fost o tura minunata, la capatul careia am parcurs 30 de km si am urcat 150 m diferenta de nivel.
Iata poze din aceasta tura:

Foto: Demi Tipa, Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Cu bicicletele prin 3 Paduri!”

Leave a comment